vrijdag 27 juni 2014

You've got mail

Vandaag een CAS kaartje gemaakt. Bij Crazy for CAS was de opdracht gebruik een stencil. 

Dit is mijn kaart geworden:



Ik heb van Dutch Doobadoo, het bubbles stencil gebruikt, dit heb ik op wit papier gedaan met blauwe stempelinkt. Ik heb een pinguïn uit een kerst stempel set van de Action gebruikt. Ik heb een stukje blauw/wit lint ook van de action op de "scheidingslijn" gedaan. De tekst is een stempel van Marianne Design. Als laatste wat blauwe plakparels toegevoegd. En het geheel op blauw karton geplakt.

Met deze kaart wil ik mee doen met de challenge, Crazy for CAS; Challenge #47 Stenciling.

Liefs, Marieke



4 opmerkingen:

  1. Ooo wat een leuke kaart zeg! Bedankt voor je deelname bij Crazy for CAS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een schatje zeg. Leuk dat je meedoet bij crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje heb je gemaakt!!
    Dankjewel voor het meedoen bij CfC!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen