maandag 28 juli 2014

Rozet

Hoi allemaal,

Ook vandaag gaat het kaartjes maken gewoon door ;), ditmaal een kaart met de schets van Cards en Scrap. Vond hem ook lastig maar toen ik eenmaal een idee had was hij ook zo klaar!

Dit was de schets;



En dit is mijn kaart geworden;


Het is een rechthoekige roze basiskaart van 11 x 13,5. Daarop heb ik stuk designpapier gemat van 10,5 x 13.



Ik heb de tekstempel van Cards en Scrap gebruikt en deze afgedrukt op correspondentiepapier. Dit heb ik gemat op designpapier en daarna weer gemat op roze cardstock. Het geheel heb ik met 3-d tape opgeplakt.



Rechtsonder heb ik een rozet (Sizzix) gemaakt van het bijbehorende desigpapier. Je stanst zes keer de stans uit en vouwt en plakt hem dan in elkaar, een heel gedoe kan ik je vertellen... Daarna twee keer de bijbehorende "ster" stans gestanst en deze boven en onder op de rozet geplakt.

Met deze kaart wil ik graag mee doen met de challenge van Cards en Scrap; Kaartenuitdaging 215.

Liefs, Marieke

4 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooie kaart Marieke!
    Heel leuk al die vrolijke kleuren.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke verjaardagskaart heb je van de sketch gemaakt en zo leuk die rozet
    en wat een mooie tekst ook.
    Gezellig dat je meedoet met Cards en Scrap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marieke
    Ik vind hem helemaal leuk met deze sketch zo .
    geweldig die rozet er ook op .
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij het Cards & Scrap blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tekst en wat een vrolijk kaartje!
    Gezellig dat je meedoet aan Cards en Scraps!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen