woensdag 20 augustus 2014

Rood en wit

Hoi Allemaal,

Hier een kaartje dat ik van de week nog had gemaakt alleen nog vergeten was erop te zetten. Ook wederom een kerstkaart lekker makkelijk en snel.

Met dit kaartje wil ik meedoen met de volgende challenge's; Creative Card Crew; Embossing Wet or Dry. ABC Christmas Challenge; Q for Quick and Easy.

Dit is mijn kaart geworden:



Het is een enkele witte basiskaart van 10,5 x 14,5. Daarop rood papier gemat van 10 x 14. Daarop heb ik van wit papier een embossing folder gebruikt (vraag me niet welke deze heb ik cadeau gekregen van mijn moeder). Ik heb twee keer een cirkel gestanst één keer in het rood en één keer in het wit. Op de witte cirkel een stempel gestempeld met zwarte inkt. Drie houten sterren opgeplakt (Xenos) en drie zilveren plakparels. Over het geheel nog een rood lintje met een strik.

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenge's; Creative Card Crew; 68 Embossing wet or dry. ABC Christmas Challenge; Q is for Quick and Easy.

Liefs,
Marieke

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Marieke, mooie embossing.
    Groetjes van Veerle.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. CAS but pretty. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Creative Card Crew.
    Hugs
    Cathy DT Member
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful card - love the embossing!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen