vrijdag 26 september 2014

Clean and Simple with Mo

Hoi Allemaal,

Gisteren een kaart gemaakt naar aanleiding van de challenge bij Mo Manning. Hun opdracht was een CAS kaart met een digi van hun. Die uitdaging ben ik natuurlijk aangegaan.

Met dit kaartje wil ik meedoen met de volgende challenge's; Bronte and Bella's; Clean and simple. Papertake Weekly; Oh How Cute. Sister Act; Anything Goes. Simon Says; Anything Goes.

Dit is mijn kaart geworden;



Het is een witte rechthoekige basiskaart van 13,5 x 11,5. Daarop paars cardstock gemat van 13,2 x 11,2. Daarop blauw cardstock van 12,9 x 10,9. Ik heb gebruik gemaakt van papier van Bo Bunny. Ik heb de twee stroken gesneden op 12,6 x 5,3. Vervolgens een blauw lintje toegevoegd met een strikje. Ik heb met zwarte inkt de tekst gestempeld van Marianne Design. Ik heb drie parlemour kleurige sequins toegevoegd.



Ik heb een digi stempel gebruikt van Mo Manning genaamd; Please. Ik heb haar ingekleurd met mijn Derwent potloden en daarna verwerkt met doezelaars en reukloze terpetine. Ik heb haar met een cirkel stans uitgestanst. Van een maatje groter heb ik een paarse cirkel gestanst en deze op elkaar gemat. Een witte stiklijn aangebracht op de paarse cirkel. Vervolgens een zijkant afgesneden en op de kaart geplakt.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenge's; Bronte en Bella's; Clean and Simple. Papertake Weekly; Oh How Cute. Sister Act; Challenge # 76. Simon Says; Anything Goes.

Liefs,
Marieke

4 opmerkingen:

  1. Such a pretty card, lovely image and gorgeous colours
    Hugs Jacee
    Simply Paper Card Design

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous card - love that image.
    Thanks for joining in the fun at Simon Says Stamp Wednesday Challenge.
    Hugs,
    Caryn xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adorable design and don't you just love to pop those fun sequins on a card. Wonderful coloring job. Thanks so much for playing along at Mo's challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great make, love the colour combo too! Thanks for joining us over at Mo's digital challenge. Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen