vrijdag 17 oktober 2014

Meisjes Babykaart

Hoi Allemaal,

Zoals gisteren al gezegd had ik twee babykaartje gemaakt waarvan ik vandaag het meisjes kaartje zou laten zien.

Met de kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenge's; Sister Act; Anything Goes. The Sisterhood of Crafter's; Think Pink. In The Pink; Spots and or Stripes. Sketch Saturday; A Sketch. Scribble and Scrap; Anything Goes. Crafting From The Heart; Anything Goes. The ABC Challenge; V for Vibrant colours.



Het is een roze vierkante basiskaart van 13 x 13 daarop wit cardstock gemat van 12,7 x 12,7 daarop twee stukken designpapier van 12,7 x 6,5. Ik heb ze dus iets over elkaar heen geplakt. In het midden een kanten lint met daardoor heen een roze lint gewezen. Links en rechtsboven in drie roze plakparels.



Ik heb een afbeelding van Mo Manning gebruikt genaamd; Spit happens. Ik heb de afbeelding ingekleurd met potloden en daarna verwerkt met doezelaars. De afbeelding vervolgens uitgestanst met een spellbinders stans. Van roze cardstock heb ik dezelfde maat stans gebruikt en een slag kleiner om zo de rand te stansen. Deze vervolgens met 3-d dots op de afbeelding geplakt.



Rechts heb ik twee tags gemaakt waarvan ik één gestempeld heb met de tekst van Marianne design en één waarvan ik met roze cardstock en de alfabet stans van Noor Design ik de naam heb gemaakt. Vervolgens met roze touw er een charm (Marianne design) aangemaakt en een strik. Op de strik een roze roosje.



Links heb ik een bloementoef gedaan. Omdat het een roze basis kaart is heb ik aan de binnenkant twee keer de kleine voetjes van Marianne Design gestanst en van wit cardstock de grootste maar van dezelfde spellbinders stans.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenge's; Sister Act; Challenge # 79. The Sisterhood of Crafter's; Think Pink. In The Pink; Challenge # 55. Sketch Saturday; Week # 331. Scribble and Scrap; Challenge # 29. Crafting From The Heart; Challenge # 40. The ABC Challenge; V is for Vibrant .

Ik wil iedereen ontzettend bedanken voor alle lieve berichtjes! 

Liefs,
Marieke


11 opmerkingen:

  1. Such an adorable creation Marieke! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘THINK PINK’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje Marieke en je hebt de baby mooi ingekleurd
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze mag er ook zijn!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dotje van een kaartje.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your take on the sketch. Pretty pinks! Thanks for playing along with us at Sketch Saturday this week. Hugs, Cathy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A delightful card. I love the sweet image, tickets and pram charm.
    Thank you for joining in with the Scribble & Scrap challenge and good luck x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very cute. Thanks for sharing with us at ABC Challenges.

    Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super card, sweet image and I lov ethe charm you have added.
    Hugs Jacee
    Simply Paper Card Design

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a sweet card & a darling image!
    Thanks for playing at The Sisterhood Of Crafters!
    Good Luck
    Hugs
    Dawn (GDT) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh I just love Mo Manning's babies! This is so adorable!
    Thank you for sharing and joining us at ABC Challenge!
    Hugs Annette

    BeantwoordenVerwijderen