maandag 3 augustus 2015

Puttin by with a birthday hi.

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een mannenkaart voor jullie, een kleine twee maanden geleden hebben ze bij Kraftin Kimmie een hele leuke (in ieder geval ik vindt dat ;)) nieuwe release gehad van mannen stempels. Deze stond eigenlijk meteen op mijn verlanglijstje. Uiteindelijk heb ik hem ook gekocht en vandaag heb ik dan met een van de stempels een kaartje gemaakt. Ik ben meteen helemaal los gegaan op de achtergrond en heb geprobeerd er meteen een golfbaan van te maken hihi, nu moet ik zeggen dat ik best tevreden ben voor de eerste keer.

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's; Kraftin Kimmie; Birthday + sketch. Kraftin Kimmie; Wonderful wedenesday. The ABC Challenge; O is for open. Copic Marker Europe; Summer Vibes. Simon Says wednesday; Anything Goes. Bunny Zoe's craft; Summer Breeze. Papertake weekly; Take youre pick (blue en green). Crafting From the heart; Anything Goes. Inky chicks; Use a metal embellishment. Craftliners; Vakantie. 



De basis is een zwarte vierkante kaart van 14 x 14. Daarop oranje cardstock gemat van 13,7 x 13,7 daarop blauw cardstock gemat van 13,4 x 13,4 met daarop designpapier van 13,1 x 13,1. Ik heb een rechthoek gesneden van oranje cardstock met daarop blauw cardstock en designpapier. Nog een rechthoek ditmaal van zwart cardstock met oranje cardstock en designpapier. Ik heb drie keer een stans gestanst van MFT en deze op elkaar gemat en onder een van de rechthoeken geplakt. Links heb ik met de Noor design banner twee banners gemaakt. en onder de afbeelding geplakt. Rechts heb ik een metalen pen met daarin de tekst die bij de stempel komt. Op de rechthoeken heb ik ook nog wat oranje / wit en zwart / witte twine aangebracht.



Ik heb een stempel gebruikt van Kraftin Kimmie genaamd; Wild and Crazy Guys. Ingekleurd met copics en de achtergrond ook zelf gekleurs met copics. Daarna uitgesneden en gemat op blauw, oranje en zwart cardstock. En als laatste opgeplakt met 3-d tape.

Fijne dag nog allemaal!

Liefs,
Marieke

19 opmerkingen:

  1. Stoer met klasse...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw golfbaan is zeker gelukt Marieke! Super mooi en net echt ;) Heel leuke en stoere verjaardagskaart! De tekst is zo'n leuke touch :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is dit...een super mooie afbeelding heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marieke
    Een topkaart voor een man, wat een mooi papier en wat heb je prachtig gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend deze golfbaan. Mooie kaart heb je gemaakt Marieke.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marieke wat is dit een leukerd. Weer supermooi gemaakt. Een heel mooi afdrukje en leuk met dit papier gecombineerd. Een leuke stoere mannenkaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card Marike, a really great 'man' card
    hugs Jacee
    Simply Paper Card Design

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend mannenkaartje Marieke....wat een gave digi is dat en ook weer prachtig ingekleurd....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwie!!! Je hebt er echt een super gaaf kaartje van gemaakt.
    De achtergrond is super goed gelukt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh my gosh.... you are my new coloring idol! What an amazing scene you've created. LOVE this. Thanks so much for joining us at Kraftin' Kimmie this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke kaart is dit, ik snap dat je meteen viel voor deze stempel.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Craftliners.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart en wat is je golfveld mooi geworden, super gedaan.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superkaartje en wat heb je die achtergrond gaaf gemaakt Marieke!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabulous fun card, brilliant too
    Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
    Luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart en wat een gave stempel!
    Gezellig dat je meedoet met de vakantiechallenge bij Craftliners en veel succes.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a great masculine card! Thanks for joining in at CME x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie mannenkaart. Leuke stempel en mooi getekende achtergrond.
    Groetjes,Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fabulous card. Love the scene you have created. Thanks for sharing with us at ABC Challenges.

    Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart heb je gemaakt, leuk dat je mee doet met de challenge van Craftliners.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen