vrijdag 13 januari 2017

Hoera een meisje.

Hallo allemaal,

Zoals eerder aangegeven had ik een serie babykaartje te maken vandaag heb ik er weer een voor jullie. Ditmaal eentje voor een meisje.

Nu hoor ik jullie denken! He maar zoiets ken ik al... Dat kan helemaal kloppen. Ik dacht namelijk dat het wel leuk zou zijn om de mensen die deze kaart ontvangen hebben, een geboortekaartje in dezelfde stijl zouden krijgen.


De basis is een dubbele witte rechthoekige kaart van 10,5 x 12. Daarop designpapier (PB 7050) geplakt van 10 x 12. Ik heb op wit papier 9,5 x 12 de basis gemaakt met distress inkt spun sugar en een wolken stans van MFT. Vervolgens heb ik op een stukje papier Forest Moss gebruikt en met copics marker "gras" gemaakt en dit alles met een gras stans (CR 1355) van Marianne Design uitgestanst en met 3-d tape op de basiskaart geplakt. Op Copic papier het takje, de "ouder" vogels en het piepkuikentje (HT 1601) gestempeld, Ingekleurd met copics en daarna uitgeknipt. Het vogelhuisje los geknipt en dit met twine vast gemaakt aan het takje. Het takje, vogelhuisje, en de vogels met 3-d tape op de basis geplakt. Als laatste de tekst Hoera een meisje gestempeld.

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:

Marianne Design Kreadiva's: Alles mag + option baby.
In the pink: Alles mag

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

8 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Marieke, lieve kleurtjes, prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. mooie leuke stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och wat schattig!Zo lieve stempeltjes en een prachtig CAS design!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is super leuk!
    Een echt schatje.
    Leuke stempels en mooi ingekleurd.
    Groetjes en fijne dag Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, your birdies are so ardorable. I love your card. Thanks for joining us at Marianne Design Kreadivas challenge, Hugs Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uber cute!!!
    Thanks for playing along at In the Pink this time.
    Good luck.
    Debs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very cute!thank you so much for entering our kreadivas challenge this month!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen