dinsdag 25 juli 2017

You're My favorite Person to hang out with.

Hallo allemaal / Hello everybody,

Vandaag maakte ik nog een keer een kaartje voor Sandra van Scrap en Co. Ditmaal ging ik aan de slag met de nieuwe Jungle Gym stempels en stansen van MFT, ik kan je vertellen dat je voor deze stempelset echt de stansen nodig hebt, in ieder geval voor de stempel die ik gebruikt heb.


De basis heb ik eerst bewerkt met distress inkt en het eigen gemaakte stencil met de stans Stitched Cloud Edge en tumbled glass. De zelfde stans gebruikte ik uit wit cardstock om de wolk onderin te maken en ik stempelde op de wolk de tekst uit de set. Het geheel stanste ik vervolgens met de rechthoek stans uit blueprint 29 en plakte het geheel met 3-d tape op de basiskaart. Ik stempelde de hangende leeuw en aap twee keer, een veegde ik eerst alle losse dieren weg zodat alleen het takje overbleef, ik stanste alle bij en paste het ene takje aan. Ik plaatste de takjes zo dat ik de schets kon volgen van deze week met 3-d tape op de kaart. Ik stempelde het blaadje en het vogeltje los, om deze vervolgens te stansen en met 3-d tape op de kaart te plakken

Fijne dag allemaal!

Liefs, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:

MFT: Sketch Challenge.
Creative with stamps: Celebrate (friendship)




5 opmerkingen:

  1. Gezellige beestenboel op jouw kaart. Ik snap dat je er stansen bij nodig heb anders wordt het wel priegelig en niet zo mooi als nu. Heel leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a sweet little scene.
    So pleased you joined us at ATSM this week. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi, this is such a beautiful card! Love the critters! Thank you for joining us at Creative With Stamps this month. Hope to see you again!
    Mary (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very cute! Awesome coloring!
    Thank you for joining us at Creative With Stamps!
    Lilian
    The Leaf Studio

    BeantwoordenVerwijderen