dinsdag 28 november 2017

Warm wishes to a cool friend

Hallo allemaal / Hello everybody,

Hier was ik nogmaals met een een kaartje ditmaal gebruikte ik dezelfde schets alleen draaide ik hem een kwartslag. Ook mijn artistieke kant kwam naar boven en ik maakte zelf weer een "scene".


Ik gebruikte de stempelset You make my heart spin en Polar pals. De tekst heb ik met wit embossing poeder geheat embost en daarna uitgestanst met de speech bubble stans. Het geheel stanste ik uit met de rechthoekige stans uit Bleuprint 15. De wolken maakte ik met Tumbled glad en het wolken stencil. Het geheel met 3-d tape op de oranje basiskaart geplakt.

Fijne dag allemaal!

Liefs, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
My Favorite Things: Sketch Challenge

4 opmerkingen:

  1. Oooh wauw, ook deze is weer geweldig leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Marieke, zo een super leuke en mooi ingekleurd tafereeltje erop

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaha, een kaart met humor. Erg mooi Marieke, heel mooi ingekleurd en een gave scene gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend mooi en leuk kaartje met een grappige tekst. Je andere kaartje met dezelfde sketch is een schatje geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen