woensdag 18 april 2018

Kraftin' Kimmie - Inspirational Wednesday

Hallo allemaal / Hello Everybody,

Vandaag is het woensdag en hebben we op het Kraftin' Kimmie Blog een inspiratie post van een van de Kimmie girls en vandaag was het mijn beurt! Ik ging aan de slag met de super leuke Bessie Bus Stop! En mocht je hem nog willen hebben, wees er snel bij want op = op.

Gebruikte Producten: Die-Namics pierced banner staxx, Die- Namics stitched circle staxx, Sizzix die, Marianne design embossing folder, Copic Markers, MFT paperpad, Kraft, wit en turquoise cardstock.


De basis is een dubbele kraft cardstock van 11 x 13,5. Daarop een stuk wit cardstock met een strook designpapier en een strook turquoise cardstock. Uit kraft cardstock stanste ik de cirkel stans van Sizzix en uit turqouise, kraft en wit cardstock stanste ik verschillende maten cirkels. De grootste witte cirkel bewerkte ik met een embossing folder. Ik maakte een banner met de pieced banner die en heat emboste de tekst op de banner. Ik plakte alles op elkaar met gewone tape en 3-d tape.


Bessie Bus Stop stempelde ik en kleurde ik daarna in met mijn Copic Markers. Ik knipte en sneed haar op een wit randje na uit en plakte haar op het geheel met 3-d tape.

Gebruikte Copic Kleuren:
Schoenen en paraplu - W9, W7, W5, BG18, BG15, BG11, Y15
Jurk - BG18, BG15, BG13, BG11, Y15
Haar - BV29, BV25, BV23
Huid - E000, E00, E11, E21, E04, R20
Bloementas - E57, E55, E53, BG18, BG15, BG11
Ogen - C3,C1, C0, 0, E37, E35, E33
Bloemen, blaadjes en gras - G99, G94, G21, Y17, Y15, Y13
Bus Stop - C5, C3, C1, Y17, Y15, Y13, W9
Grond - E57, E55, E53

Fijne dag allemaal!

Liefs, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
Anreda - Schets
Stamping sensations - One for the girls
As you like it Challenge - Favorite color medium and why - Copic Markers, i like the way they color, i love the vibrant effect you get from them.
Ally's Angels - Hearts
Word art wednesday - Anything Goes

8 opmerkingen:

  1. Gave kaart Marieke!
    Superleuke stempel die je prachtig ingekleurd hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief kaartje mooie stempel en ook erg mooi ingekleurd, alle aandacht voor het wachtende vrouwtje die vast op visite gaat, niet een hele volle kaart met van alles erop. Is voor mij een beetje moeilijk .
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A real fun image and great card for our 'For the Girls' theme at Stamping Sensations challenge, many thanks for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I really like how you’ve added lots of layers to this card and given it dimension. Thank you for sharing it with us at Stamping Sensations and good luck. Sandra x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is adorable! I love the image, and how you laid out your card. Great creativity and so original. Love your artistic talent, and SO appreciate you sharing it with us.
    Blessings,
    Karen
    Word Art Wednesday

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A super card, I love your design and great colouring too. Thank you for joining in at As You Like It x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That is just class! I love it! Thanks for joining us at Stamping Sensations this month.
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen